Monday, April 23, 2012

NASI KANDAR BERATUR...

The journey up north was smooth sailing.. after a short stop kat Kuala Kangsar for my officemate's wedding, shoot straight ke Penang.. hajat nak visit my maktok in Perak but she went out with my uncle.. so apa lagi.. terus merempit ke penang laaa..
My aunt plak ajak pi dinner kat Nasi Kandar Beratur.. so drive la dalam traffic jam till sampai ke destinasi.. mak aiiihhh! panjangnya orang dah beraturrr... the place opened at 10pm.. but the queue was so longg even depa tak bukak lagi.. gila laaa queue for more than half an hour just to get a plate of rice tengah2 malam buta ni..
Lots of selection la nak pilih, but I think not worth the queue la for the dish yang lebih kurang sama dgn tempat lain which kita tak payah beratur pun.. Recommended for those yang sabar nak menunggu nak beratur.. but I think pi mamak lain nak makan nasik kandaq kat penang pun lebih kurang sama jeee.. your choice.. hehehheeh!

No comments: