Friday, June 17, 2011

MAKAN2 @ PUTI BONGSU BATAM

Haaaa.. dengar nama pun dah exotic gila kan.. It sounds like a very eerie old indonesian character yg full of mystery.. true fact? I don't know who or why it was named as such.. anyway.. that's not the main point.. me and a friend were looking at places to eat in KL when he suddenly 'let's PBB' me.. and I immediately agreed.. hehe.. makan punya pasal tarak tolak woooo..anyway.. it's been ages dah I haven't visited the place.. so dgn tamaknya memilih lauk yang bermacam2 jenis itu.. rambang mata nak pilih wehhh.. and terus wallap tak ingat dunia the moment we sat down.. I have my all time favorite, otak lembu masak lemak here.. rare dish! bukan senang nak jumpa tau.. heheh! who dares to eat otak lembu? I know not many favor that.. hahhaha sungguh sedap.. bertambah2 banyak kali.. and after makan termenung masing2 sebab kenyang sangat.. hahahah! best2!

No comments: